سئو و تولید محتوی

ارائه‌ی محصولات و همچنین خدمات و محتواهای آموزشی در بستر جهانی اینترنت به دو پایه‌ی اصلی برای پیشرفت و دیده شدن نیاز دارند. داشتن یک سایت خوب و شکیل و کاربرپسند یکی از پایه‌های اصلی است. پایه‌ی دیگر، نحوه‌ی شناسایی و دیده شدن سایت است که بتواند در جستجوهای مخاطبان توسط موتورهای جستجو به عنوان گزینه‌های اول شناخته شود. این گزینه سئو (SEO) نام دارد که مخفف (Search Engine Optimization) است به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است.

سئو بدین معنی است که سایت شما با انتخاب و جستجوی چندین واژه‌ی کلیدی در ردیف اولین انتخاب‌های موتورهای جستجو قرار بگیرد.

سئو یک شاخه‌ی تخصصی در زمینه‌ی طراحی وب است و بدون داشتن یک سئوی مناسب، زحمات طراحی خوب یک وبسایت به هدر می‌رود. اهمیت سئوی بالا برای دارندگان سایت‌های مختلف مخصوصا سایت‌های فروشگاهی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این مساله رقابت زیادی بین شرکت‌های طراح ایجاد کرده است و هزینه‌های بالایی هم برای آن صرف می‌شود.

اصول سئو به دو دسته‌ی داخلی و خارجی تقسیم می‌شود. سئوی داخلی رعایت اصولی است که باید در داخل وبسایت رعایت شود و سئوی خارجی نیز مربوط به تولید محتوای مناسب و لینک گذاری‌های موثر و اصولی از این دست است.

جهت اطلاع و مشاوره از قیمت‌ها و نحوه‌ی انجام سئوی سایت از طریق باکس گفتگو با کارشناسان ما بصورت آنلاین صحبت کنید و یا از طریق راه‌های ارتباطی موجود در تماس با ما، با ما تماس بگیرید.