طراحی وبسایت فروشگاهی

فروشگاه آنلاین، فضا و بستری در شبکه ی اینترنت است که امکان ارائه‌ و فروش محصولات و خدمات مختلف را برای صاحبان کالاها و خدمات فراهم می‌کند. در سال‌های گذشته فروش آنلاین با نام فروشگا‌ه‌های بزرگی مثل دیجیکالا شناخته می‌شد که تنوع محصولات و امکانات مختلفی که برای اولین بار برای مشتریان فراهم می‌شد باعث استقبال گسترده‌ی خریداران شد. با مشاهده‌ی این استقبال، صاحبان کسب و کارهای مختلف فروشگاه‌های آنلاین خود را راه‌اندازی کردند و فضای رقابت به گونه‌ای پیش رفت که نداشتن سایت فروش در کنار فروش حضوری، نقطه‌ی ضعف بزرگی برای فروشندگان محسوب می‌شود و اکثر مشتریان ترجیح می‌دهند قبل از حضور در مراکز فروش و مغازه‌ها، اجناس و قیمت‌های آن‌ها را از طریق سایت مشاهده کنند و در صورت نیاز بصورت حضوری در مراکز فروش حاضر شوند. یکی از مزایای مهم این نوع فروش، فروش بدون محدودیت به تمام نقاط جهان است و فروشنده محدود به محل و مغازه‌ی خود نیست. در سال‌های اخیر شبکه‌های مجازی ارتباطات همچون تلگرام و اینستاگرام، تحول عظیمی در فروش محصولات ایجاد کردند و باعث رونق گرفتن کسب و کارهای مختلف شدند. کسب و کارهای خانگی و کوچک از این فضا برای دیده شدن استفاده کردند و گوی رقابت را کسانی بردند که در معرفی پیج کسب و کار خود موفق‌تر عمل کردند. اگرچه به نظر می‌رسد با وجود امکان فروش گسترده از طریق شبکه‌های مجازی دیگر نیاز به هزینه کردن برای طراحی سایت و فروش از طریق آن وجود ندارد اما کارکرد هر کدام مستقل از دیگری است و این‌دو در کنار هم و مکمل هم هستند و فروش از طریق پیج‌های اینستاگرامی هرگز نمی‌تواند جای وبسایت فروش را برای فروشندگان بگیرد. در فضای رقابتی امروز، فروش موثر و امکان رقابت کردن با دیگر فروشندگان از طریق داشتن پیج های اینستاگرام و داشتن همزمان وبسایت فروش و تعامل بین این دو است. داشتن یک وبسایت فروشگاهی مزایا و امکانات زیر را به فروشندگان می‌دهد:

1- امکان ارائه‌ی محصولات با دسته بندی‌ و نمایش عکس و جزئیات محصول را فراهم میکند. مشتریان می‌توانند با دقت و حوصله تمام محصولات را بررسی کنند که در فروش حضوری این کار میسر نیست و نیاز به فروشنده جهت ارائه ی توضیحات و نمایش محصولات دارد.

2- امکان پرداخت اینترنتی هزینه‌ها در فروش آنلاین وجود دارد.

3- عدم نیاز به ادمین فروش از دیگر مزایای وبسایت‌های فروش است. برخلاف فروش از طریق پیج‌های اینستاگرام و تلگرام که در آن‌ها پاسخگویی و ثبت سفارش از طریق ادمین‌ها انجام می‌شوند.

4- مدیریت محصولات در وبسایت‌های فروش بسیار ساده است و با وارد کردن مشخصات و تعداد موجودی از هر کدام از محصولات، اطلاعات انبار محصولات و میزان فروش به سادگی قابل مشاهده است و نیاز به آپدیت کردن دستی توسط فروشندگان ندارد. سیستم مالی فروشگاه‌ها به فروشندگان این امکان را می‌دهد که هر زمان از شبانه روز و از هر محلی بتوانند گزارش مالی و فروش محصولاتشان را دریافت کنند.

5- داشتن سئوی مناسب و تعداد بالای بازدید و خرید‌های انجام شده از وبسایت، موجب می‌شود رتبه‌ی وبسایت در سرچ‌های موتورهای جستجو ارتقا یافته و در سرچ‌های متناسب با زمینه‌ی کاری و محصولاتشان در رتبه‌های اول جستجو به مخاطبان نمایش داده شوند.

شرکت افرا در زمینه‌ی طراحی وبسایت‌های فروشگاهی با امکانات مختلف، خدمات مختلفی ارائه می‌کند. طراحی اختصاصی فروشگاه با امکانات مورد نیاز مشتریان یکی از خدمات ارائه شده توسط ما است. امکان ارائه‌ی فروشگاه‌های آماده بصورت سه پلن مقدماتی و متوسط و پیشرفته یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط این شرکت است. در هریک از این پلن‌ها وبسایت‌های فروش بصورت ماهانه و در ازای پرداخت مبلغی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. استفاده از این پلن‌ها مناسب کسب و کارهای کوچکی است که هم توان پرداخت مبلغ برای طراحی اختصاصی سایت را ندارند و یا از موفقیت فروش اینترنتی محصولات خود مطمئن نیستند و می‌خواهند بصورت آزمایشی از فروشگاه اینترنتی استفاده کنند. مدت استفاده از این پلن‌ها قابل تمدید است و هرسال 20 درصد به مبلغ توافق شده اضافه می‌شود. جزئیات این پلن ها در زیر بیان شده است. شما می‌توانید جهت سفارش فروشگاه اختصاصی خود و انتخاب امکانات مورد نیازتان و اطلاع از هزینه‌های آن با پشتیبانی سایت صحبت کنید و یا از طریق صفحه‌ی تماس با ما و انتخاب یکی از روش‌های موجود برای ارتباط، با ما تماس بگیرید.