بستر آموزش آنلاین

روند رو به رشد مجازی سازی خدمات و ارائه‌ی آن‌ها در بستر شبکه‌ی اینترنت، سیستم آموزشی را نیز دچار تحولات زیادی در این زمینه کرده است. آموزش آنلاین در کشور ما سهم کمی از فضاهای آموزشی را در اختیار داشت و کلاس‌ها و وبینارهای مجازی بصورت محدود در بعضی از سیستم‌های آموزشی اجرا می‌شد. گسترش ویروس کرونا در جهان و ایران و اعمال محدودیت‌های سراسری این خلا بزرگ را آشکار کرد و اغلب موسسات و مدارس و سیستم‌های آموزشی، این نیاز اساسی را در خود دیدند که انتقال بخش بزرگی از آموزش به فضای مجازی علاوه بر این که در زمان قرنطینه و محدودیت‌ها میتواند مشکلات آموزش را حل کند، مزایای بسیار زیادی نیز دارد که تا قبل از آن مورد غفلت واقع شده بود.

 1- آموزش مجازی می‌تواند موانع مکان و تا حدودی زمان را برای اساتید و شاگردان حل کند. حضور بر سر آموزش اساتیدی که در شهرهای دیگر هستند برای اکثر افراد شهرهای دیگر، شامل سختی‌های زیادی است که از عهده ی اکثریت افراد خارج است اما با استفاده از بستر آموزش مجازی در شبکه های اینترنت افراد مختلف می‌توانند در کلاس‌ها و سمینارها و کارگاه‌های مورد علاقه‌ی خود شرکت کنند. 

 2- کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت  

3- امکان ضبط کلاس‌ها و مشاهده‌ی چندباره‌ی آن‌ها

4- تعامل موثرتر با اساتید و امکان بهتر در کنترل کلاس و نظم آن توسط اساتید

از این رو اغلب موسسات و افرادی که آموزش‌های مختلف در زمینه‌های مختلف دارند بدنبال ایجاد فضای آموزش متناسب با زمینه‌کاری خود هستند تا در این فضای رقابتی که ایجاد شده است سهمی داشته باشند. نرم‌افزارهای مختلفی برای پوشش این نیاز و ارائه‌ی فضاهای مناسب جهت ارائه‌ی مطالب آموزشی، طراحی شده و مورد استفاده قرار گرفته‌اند. نرم افزارهای ادوبی کانکت و اسکای روم از پرکاربردترین نرم‌افزارها در ایران هستند. شرکت افرا با استفاده از این نرم‌افزارها و میزبانی و ارائه‌ی آن‌ها در وبسایت آموزشی اختصاصی شما، می‌تواند فضای آموزشی مورد نیاز شما را طراحی کند. امکانات زیر را می‌توانید در وبسایت آموزشی اختصاصی خود داشته باشید.

1-ارائه‌ی نرم‌افزار برگزاری کلاس و سمینار برای تعداد نامحدودی از شرکت کنندگان

2- ایجاد صفحه‌ی شخصی برای اساتید و دانش‌جویان

3- امکان ارسال و دریافت تکالیف بصورت فایل‌های صوتی و تصویری و پی‌دی‌اف

4- تالارهای گفت وگو

5- پنل مدیریت و کنترل محتوا

6- مدیریت شهریه ها و سیستم مالی موسسه

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه‌های طراحی سیستم مورد نیاز خود با بخش پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید و یا از قسمت تماس با ما و یکی از روش‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.